First Hotels feirer 500 000 lojalitetsmedlemmer i First Member-programmet!

500 000 First Members!

First Hotels kan i dag stolt kunngjøre at selskapets lojalitetsprogram, First Member, har passert 500 000 medlemmer. Dette markerer en betydelig milepæl for hotellkjeden, som har hatt en god vekst i antall medlemmer de siste årene. Hittil i år har antall nye medlemmer økt med over 30 % sammenlignet med samme periode i fjor.

Medlemmer av First Member-programmet får tilgang til en rekke fordeler som er skreddersydd for å forbedre deres hotellopplevelse. Med rabatterte priser på overnatting til gratis oppgraderinger, tidlig innsjekk og eksklusive medlemstilbud, gir programmet de 500 000 medlemmene fordeler fra første opphold. Medlemmene tjener også FirstCoins som kan brukes til å betale for hotellopphold i hele Skandinavia.

– At vi nå har passert 500 000 medlemmer er en milepæl som vi er ekstremt stolte av, sier Hege Damlien, Marketing Director i First Hotels International.

Lojalitetsprogrammet First Member har vært en hjørnestein i kjedens strategi om å bygge langsiktige relasjoner med sine gjester, samtidig som det gir medlemmene merverdi for hver krone de bruker på overnatting.

- Den gode medlemsveksten er et tydelig tegn på at vårt medlemsprogram oppleves attraktivt, og det underbygges også av en nylig gjennomført medlemsundersøkelse hvor medlemstilfredsheten er svært høy.

- Vi har som mål å tilby våre gjester mer enn bare et opphold – vi vil at de skal føle seg ivaretatt, få minneverdige opplevelser og belønnes for deres lojalitet, og det ser ut som vi har lykkes med fortsetter Damlien.

For å markere milepælen med 500 000 medlemmer er First Hotels ute med ulike kampanjer og aktiviteter, som gir medlemmene enda bedre fordeler hvor de kan tjene ekstra FirstCoins, samt aktiviteter hvor medlemmene kan vinne unike opplevelser og hotellopphold i Sverige, Norge, Danmark og på Grønland.

– Vi setter stor pris på alle våre gjester, og det er inspirerende å se at så mange velger å bli en del av First Member-familien. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle programmet slik at det reflekterer våre gjesters ønsker og behov. Samtidig jobber vi også med å utvide hotellporteføljen vår, slik at våre medlemmer får flest mulig destinasjoner å velge mellom, sier Damlien.

- Vi takker alle våre lojale medlemmer og ser frem til å ønske mange flere velkommen til First Member-familien i fremtiden, avslutter Hege Damlien.

First Hotels er et nordisk hotellselskap med hotell & leiligheter i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell & leiligheter, som tilbyr personlige og minneverdige opphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller og partnere gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte "hospitality" selskapet First Hotels AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm.

First Hotels International, Hege Damlien, Marketing Director.
Telefon: +47 917 67 339
E-post: hege.damlien@firsthotels.no

Last ned bildet av Hege Damlien her.